Veel gestelde vragen
Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen over Theater Stroud. Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via onze contactpagina.
Onzichtbaar
Hoe koop ik kaarten?
Op de pagina Voorstellingen klik je op de gewenste voorstelling. Dan wordt je naar de pagina van die voorstelling geleid. Klik op de knop ‘BESTEL KAARTEN’. Door de stappen te doorlopen, kun je kaarten kopen. Na de betaling per iDEAL ontvang je de kaarten direct per e-mail.
Kaarten voor onze voorstellingen zijn ook te kopen bij het VVV-kantoor op Kerkplein 15 – in het centrum van Putten.
De kassa van Theater Stroud is één uur voor aanvang van iedere voorstelling geopend. Op dagen dat er geen voorstelling is, is de theaterkassa gesloten. Let op: je kunt niet contant betalen aan de theaterkassa van Theater Stroud.
De voorstelling is uitverkocht. Kan ik op de wachtlijst?
Ja, dat kan. Je kunt je aanmelden voor de wachtlijst door het wachtlijst-formulier in te vullen. Zodra er stoelen vrij komen, ontvang je een bericht.
Kan ik mijn Podium Cadeaukaart bij Theater Stroud inleveren?
Helaas kan bij Theater Stroud niet met de Podium Cadeaukaart betaald worden.
Ik ben mijn kaarten kwijt of vergeten. Wat nu?
Geef dit zo snel mogelijk aan ons door per mail of bij de theaterkassa, dan maken wij een digitale kopie van je kaart. De oorspronkelijke kaart is dan niet meer geldig.
Let op: Een servicemail is geen geldig toegangsbewijs.
Ik kan niet komen, mag ik mijn geld terug?
Het is niet mogelijk om de kaarten te retourneren of te annuleren, maar je kunt wél iemand anders in jouw plaats laten gaan. Dit kun je zelf regelen.
Ik ben te laat. Mag ik de zaal nog in?
Als de voorstelling al begonnen is, blijven de deuren dicht. Meld je in dat geval even bij het personeel. Als de voorstelling een pauze heeft, kun je na de pauze alsnog naar binnen.
Gaat de voorstelling wel door?
Onze website heeft altijd de meest actuele informatiematie over speeldata en aanvangstijden. Bij twijfel raadpleeg onze website. Bij gewijzigde, verplaatste of geannuleerde voorstellingen krijgen de kaarthouders altijd bericht per mail. Ook met informatie over de verdere afhandeling. Belangrijk dus om ook je mailadres achter te laten voor een snelle afhandeling.
Hoe blijf ik op de hoogte?
Kijk voor actuele informatie en eventuele wijzigingen van de voorstellingen op onze website. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Meld je dan op onze website aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Waar kan ik bij Theater Stroud parkeren?
Parkeren kan bij Theater Stroud gratis voor de deur. Wanneer de parkeerplaats bij Theater Stroud vol is, kun je parkeren op het parkeerterrein achter het gemeentehuis (Brinkstraat).
Is Theater Stroud bereikbaar met het OV?
De bushalte Brinkstraat ligt naast Theater Stroud. Hier stoppen de lijnen 101 en 205.
Voor informatie over reistijden, verbindingen en prijzen kunt u bellen met de Openbaar Vervoer Reisinformatie: 0900 9292 (€ 0,70 pm) of surf naar www.9292.nl.
Heeft Theater Stroud rolstoelplaatsen?
In de zaal van Theater Stroud zijn twee rolstoelplaatsen. Wilt je gebruikmaken van één van deze plekken? Neem dan telefonisch contact met ons op (06-15164273).
Wat is PodiumXtra!?
Niet alleen biedt Theater Stroud professionele artiesten een plek, er is ook ruimte voor bekende Puttenaren. Met het initiatief PodiumXtra! zetten zij – al dan niet ondersteund door professionals – een verrassende voorstelling voor je neer.
Kan ik een zaal huren bij Stroud?
Theater Stroud en (het gebouw) Stroud zijn twee verschillende organisaties. Dat kan verwarrend zijn.
Voor de verhuur van ruimtes in Stroud, kun je terecht bij de beheerder André van Zoeren. Dit kan via de telefoon (0341-358156) of via mail ( info@stroud.nl).
Meer informatie over de ruimtes vindt u op www.stroud.nl.
Nieuwsbrief
Blijf altijd op de hoogte van de nieuwste voorstellingen bij Theater Stroud.