Veelgestelde vragen

Kaarten en reserveren

Hoe kan ik kaarten kopen?

Kaarten kunnen gekocht worden op de volgende manieren:

  • Onze website
    Ga naar de pagina Theaterprogramma en reserveer eenvoudig en snel. Je ontvangt je ticket(s) per e-mail. 
  • VVV-kantoor
    Bezoek het VVV-kantoor op Kerkplein 15 – in het centrum van Putten – en bestel daar je kaarten, of neem telefonisch contact met het VVV-kantoor op middels 0341-351777.
  • Kassa
    De kassa van Theater Stroud is één uur voor aanvang van iedere voorstelling geopend. Let op! Omwille van de veiligheid én snelheid aan de kassa kunnen kaartjes alleen nog met pin worden afgerekend.
Waar en wanneer kan ik mijn gereserveerde kaarten ophalen?

Je kunt je gereserveerde kaarten een uur voor de voorstelling ophalen bij de kassa van Theater Stroud. Zorg er wel voor dat je uiterlijk een half uur vóór de voorstelling je kaart(en) ophaalt. Na dit half uur behouden wij ons het recht om het kaartje (bij druk bezochte of uitverkochte voorstellingen) weer in de vrije verkoop te doen.
 

De voorstelling is uitverkocht. Kan ik op de wachtlijst?

Ja, dat kan. Je kunt je aanmelden voor de wachtlijst door het wachtlijst-formulier in te vullen. Zodra er stoelen vrij komen, ontvang je bericht.

Kan ik mijn Podium Cadeaukaart bij Theater Stroud inleveren?

Ja, dat kan. Je kunt zowel bij het VVV-kantoor in Putten, als bij de kassa van Theater Stroud met je Podium Cadeaukaart betalen. Online kan dat helaas niet.
 

Ik ben mijn entreebewijs verloren of vergeten. Wat nu?

Geef dit zo snel mogelijk aan bij het VVV-kantoor Putten of vlak voor de voorstelling bij de kassa van Theater Stroud, dan maken wij een kopie entreebewijs. De oorspronkelijke kaart(en) is/zijn dan niet meer geldig.
 

Ik kan niet komen, mag ik mijn geld terug?

Jammer dat je niet naar de voorstelling kunt komen. Bij Theater Stroud geven wij geen geld terug. Wel kun je je kaarten aan iemand anders geven of verkopen. Of - in heel uitzonderlijke gevallen - jouw kaarten omruilen voor een andere voorstelling.  

Uw bezoek

Waar kan ik bij Theater Stroud parkeren?

Parkeren kan bij Theater Stroud voor de deur. Wanneer de parkeerplaats bij Theater Stroud vol is, kun je parkeren op het parkeerterrein achter het gemeentehuis (Brinkstraat). Parkeren in Putten is overal gratis. 

Is Theater Stroud bereikbaar met het OV?

De Bushalte Brinkstraat ligt naast Theater Stroud. Hier stoppen de lijnen 101 en 205. Voor informatie over reistijden, verbindingen en prijzen kunt je bellen met de Openbaar Vervoer Reisinformatie: 0900 9292 (€ 0,70 pm) of surf naar www.9292.nl.

Heeft Theater Stroud rolstoelplaatsen?

In de zaal van Theater Stroud zijn twee rolstoelplaatsen. Wil je gebruikmaken van één van deze plekken? Neem dan telefonisch contact met ons op (06-15164273), of met het VVV-kantoor (0341-351777).

Ik ben te laat. Mag ik de zaal nog in?

Als de voorstelling al begonnen is blijven de deuren dicht. Meld je in dat geval even bij het personeel. Indien de voorstelling een pauze heeft, kun je na de pauze alsnog naar binnen.
 

Kan ik een zaal huren bij Stroud?

Theater Stroud en (het gebouw) Stroud zijn twee verschillende organisaties. Dat kan verwarrend zijn.
Voor de verhuur van ruimtes in Stroud, kun je terecht bij de beheerder André van Zoeren. Dit kan via de telefoon, 0341-358156, of via de mail, info@stroud.nl Meer informatie over de ruimtes vindt u op www.stroud.nl

Webdevelopment: Haagen Web & App