Veelgestelde vragen

Kaarten en reserveren

Hoe kan ik kaarten kopen?

U kunt uw kaarten op de volgende manieren kopen:

  • Onze website
    Ga naar de pagina Theaterprogramma en reserveer eenvoudig en snel. U ontvangt uw ticket(s) per e-mail. 
  • VVV-kantoor
    Bezoek het VVV-kantoor op Kerkplein 15 – in het centrum van Putten – en bestel daar uw kaarten, of neem telefonisch contact met het VVV-kantoor op middels 0341-351777.
  • Kassa
    De kassa van Theater Stroud is één uur voor aanvang van iedere voorstelling geopend. Let op! Omwille van de veiligheid én snelheid aan de kassa kunnen kaartjes alleen nog met pin worden afgerekend.
Waar en wanneer kan ik mijn gereserveerde kaarten ophalen?

U kunt uw gereserveerde kaarten een uur voor de voorstelling ophalen bij de kassa van Theater Stroud. Zorg er wel voor dat u uiterlijk een half uur vóór de voorstelling uw ticket ophaalt. Doet u dat niet, dan behouden wij ons het recht voor het kaartje (bij druk bezochte of uitverkochte voorstellingen) weer in de vrije verkoop te doen.

De voorstelling is uitverkocht. Kan ik op de wachtlijst?

Ja, dat kan. U kunt zich aanmelden voor de wachtlijst door het wachtlijst-formulier in te vullen. Zodra er stoelen vrij komen, ontvangt u bericht.

Kan ik mijn Podium Cadeaukaart bij Theater Stroud inleveren?

Ja, dat kan. U kunt zowel bij het VVV-kantoor in Putten als bij de kassa van Theater Stroud met uw Podium theaterkaart betalen. Online kan dat helaas (nog) niet.

Ik ben mijn entreebewijs verloren of vergeten. Wat nu?

Geef dit zo snel mogelijk aan bij het VVV-kantoor Putten of vlak voor de voorstelling bij de kassa van Theater Stroud, dan maken wij een kopie entreebewijs voor u. De oorspronkelijke kaart(en) is/zijn dan niet meer geldig.

Ik kan niet komen, mag ik mijn geld terug?

Jammer dat u niet naar de voorstelling kunt komen. Bij Theater Stroud geven wij geen geld terug. Wel kunt u uw kaarten aan iemand anders geven of verkopen. Of - in heel uitzonderlijke gevallen - uw kaarten omruilen voor een andere voorstelling.  

Uw bezoek

Waar kan ik bij Theater Stroud parkeren?

Parkeren kan bij Theater Stroud voor de deur. Bent u er voor 19.00 uur? Gebruik dan een parkeerschijf. Wanneer de parkeerplaats bij Theater Stroud vol is, kunt u parkeren op het parkeerterrein achter het gemeentehuis (Brinkstraat).

Is Theater Stroud bereikbaar met het OV?

De Bushalte Brinkstraat ligt naast Theater Stroud. Hier stoppen de lijnen 101 en 205. Voor informatie over reistijden, verbindingen en prijzen kunt u bellen met de Openbaar Vervoer Reisinformatie: 0900 9292 (€ 0,70 pm) of surf naar www.9292.nl.

Heeft Theater Stroud rolstoelplaatsen?

In de zaal van Theater Stroud zijn twee rolstoelplaatsen. Wilt u gebruikmaken van één van deze plekken? Neemt u dan telefonisch contact met ons op (06-15164273), of met het VVV-kantoor (0341-351777).

Ik ben te laat. Mag ik de zaal nog in?

Als de voorstelling al begonnen is blijven de deuren dicht. Meldt u zich in dat geval even bij het personeel. Indien de voorstelling een pauze heeft, kunt u na de pauze alsnog naar binnen.

Webdevelopment: Haagen Web & App