Veelgestelde vragen

Kaarten en reserveren

Hoe kan ik kaarten kopen?

U kunt uw kaarten op de volgende manieren kopen:

  • Onze website
    Ga naar de pagina Theaterprogramma en reserveer eenvoudig en snel. U ontvangt uw ticket(s) per e-mail. 
  • VVV-kantoor
    Bezoek het VVV-kantoor op Kerkplein 15 – in het centrum van Putten – en bestel daar uw kaarten, of neem telefonisch contact met het VVV-kantoor op middels 0341-351777.
  • Kassa
    De kassa van Theater Stroud is één uur voor aanvang van iedere voorstelling geopend. Let op! Omwille van de veiligheid én snelheid aan de kassa kunnen kaartjes alleen nog met pin worden afgerekend.

LET OP! Zolang de Coronamaatregelen gelden is de kassa van Theater Stroud niet geopend. 

Waar en wanneer kan ik mijn gereserveerde kaarten ophalen?

U kunt uw gereserveerde kaarten een uur voor de voorstelling ophalen bij de kassa van Theater Stroud. Zorg er wel voor dat u uiterlijk een half uur vóór de voorstelling uw ticket ophaalt. Doet u dat niet, dan behouden wij ons het recht voor het kaartje (bij druk bezochte of uitverkochte voorstellingen) weer in de vrije verkoop te doen.

LET OP! Zolang de Coronamaatregelen gelden is de kassa van Theater Stroud niet geopend. 

De voorstelling is uitverkocht. Kan ik op de wachtlijst?

Ja, dat kan. U kunt zich aanmelden voor de wachtlijst door het wachtlijst-formulier in te vullen. Zodra er stoelen vrij komen, ontvangt u bericht.

Kan ik mijn Podium Cadeaukaart bij Theater Stroud inleveren?

Ja, dat kan. U kunt zowel bij het VVV-kantoor in Putten als bij de kassa van Theater Stroud met uw Podium theaterkaart betalen. Online kan dat helaas (nog) niet

LET OP! Zolang de Coronamaatregelen gelden is de kassa van Theater Stroud niet geopend. 

Ik ben mijn entreebewijs verloren of vergeten. Wat nu?

Geef dit zo snel mogelijk aan bij het VVV-kantoor Putten of vlak voor de voorstelling bij de kassa van Theater Stroud, dan maken wij een kopie entreebewijs voor u. De oorspronkelijke kaart(en) is/zijn dan niet meer geldig.

LET OP! Zolang de Coronamaatregelen gelden is de kassa van Theater Stroud niet geopend. 

Ik kan niet komen, mag ik mijn geld terug?

Jammer dat u niet naar de voorstelling kunt komen. Bij Theater Stroud geven wij geen geld terug. Wel kunt u uw kaarten aan iemand anders geven of verkopen. Of - in heel uitzonderlijke gevallen - uw kaarten omruilen voor een andere voorstelling.  

De voorstelling is geannuleerd vanwege Corona. Wat nu?

Ten gevolge van de overheidsmaatregelen tegen verspreiding van het Coronavirus hebben wij verschillende voorstellingen moeten annuleren. 


De kaartjes die u al heeft mag u houden
Die blijven gewoon uw toegangsbewijs voor de voorstelling. Hopelijk gaat alles goed de komende maanden en zien we u straks alsnog voor een fijne avond in Theater Stroud!

Wat als ik niet kan op deze nieuwe datum?
In dat geval krijgt u uw geld terug. Dat kan op de volgende manier:
Stuur een e-mail aan administratie@theaterstroud.nl. Geef in uw bericht het volgende door:

1.            De titel van de voorstelling.

2.            De naam waaronder u de kaarten gereserveerd heeft.

3.            Uw klantnummer of uw adres/telefoonnummer.

4.            Het aantal kaarten dat u besteld heeft.

5.            De bankgegevens waarnaar het geld terug gestort kan worden. Let op! Om uw geld terug te kunnen storten, hebben wij uw IBAN- nummer en de juiste tenaamstelling van die rekening nodig.

Uw bezoek

Hoe gaan jullie om met de coronacrisis?

Theater Stroud volgt de maatregelen op die door de Rijksoverheid zijn opgelegd.

Wat doet Theater Stroud?

  • De schoonmaakfrequentie van onze openbare ruimtes is per direct verhoogd (deurkrukken, toiletten etc);
  • Onze medewerkers wassen geregeld hun handen met zeep;

Wat vragen we van u?

  • Blijf thuis als u verkouden bent of griep heeft. 
  • Desinfecteer uw handen bij binnenkomst.
  • Houd 1,5 meter afstand van anderen.
  • Volg de aangegeven looproutes. 
  • Betaal met pin of contactloos.
  • Volg altijd de aanwijzingen op van ons personeel.

Meer weten? Het gehele protocol lees je hier.  

Waar kan ik bij Theater Stroud parkeren?

Parkeren kan bij Theater Stroud voor de deur. Bent u er voor 19.00 uur? Gebruik dan een parkeerschijf. Wanneer de parkeerplaats bij Theater Stroud vol is, kunt u parkeren op het parkeerterrein achter het gemeentehuis (Brinkstraat).

Is Theater Stroud bereikbaar met het OV?

De Bushalte Brinkstraat ligt naast Theater Stroud. Hier stoppen de lijnen 101 en 205. Voor informatie over reistijden, verbindingen en prijzen kunt u bellen met de Openbaar Vervoer Reisinformatie: 0900 9292 (€ 0,70 pm) of surf naar www.9292.nl.

Heeft Theater Stroud rolstoelplaatsen?

In de zaal van Theater Stroud zijn twee rolstoelplaatsen. Wilt u gebruikmaken van één van deze plekken? Neemt u dan telefonisch contact met ons op (06-15164273), of met het VVV-kantoor (0341-351777).

Ik ben te laat. Mag ik de zaal nog in?

Als de voorstelling al begonnen is blijven de deuren dicht. Meldt u zich in dat geval even bij het personeel. Indien de voorstelling een pauze heeft, kunt u na de pauze alsnog naar binnen.

LET OP! Zolang de Coronamaatregelen gelden is er tijdens de voorstellingen in Theater Stroud geen pauze.

Kan ik een zaal huren bij Stroud?

Theater Stroud en (het gebouw) Stroud zijn twee verschillende organisaties. Dat kan verwarrend zijn.
Voor de verhuur van ruimtes in Stroud, kunt u terecht bij de beheerder Andre van Zoeren. Dit kan via de telefoon, 0341-358156, of via de mail, info@stroud.nl Meer informatie over de ruimtes vindt u op www.stroud.nl

Webdevelopment: Haagen Web & App